Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Wojsławicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://spwojslawice.biposwiata.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, (powód: częściowo filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Marek Guć

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest MAREK GUĆ, sp.wojslawice@ugzw.pl 
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 43 825 14 29. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

e-doręczenia: PL-15093-14853-HJVRW-25

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

 

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Szkoła Podstawowa w Wojsławicach składa się z dwóch budynków połączonych ciągiem komunikacyjnym – korytarzem. Do budynku prowadzi jedno wejście główne od strony parkingu oraz dwa wejścia boczne (jedno od strony wsi, drugie od strony boiska szkolnego). Do wejścia prowadzą schody (jeden stopień). Przy schodach do wejścia znajduje się podjazd dla wózków. Nie ma obszarów kontroli (bramek). Główny budynek szkoły jest dwukondygnacyjny, natomiast nowa część szkoły jest jednokondygnacyjna.

Dostosowanie korytarzy

Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.

Dostosowanie schodów

Przy każdym wejściu do szkoły są schody, na które składa się jeden szeroki stopień. Przy wejściu głównym jest podjazd.

Dostosowanie wind

W budynku brak jest wind

Dostępność pochylni

W budynku nie ma pochylni

Dostępność platform

Nie ma dostępnych platform

Dostosowanie parkingów

Brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń brak dostosowanego udogodnienia dla psa asystującego i psa przewodnika.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Brak informacji głosowych

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak dostępności pętli indukcyjnych

Dostępność tłumacza języka migowego

Brak - tłumacza polskiego języka migowego na miejscu i online

Dostępność tyflomapy

Brak tyflomapy

Dostępność alfabetu brajla

Brak dostępności alfabety brajla

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2021 18:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Guć
Ilość wyświetleń: 1026
31 marca 2025 20:17 (Dorota Szewczyk) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
31 marca 2025 19:28 (Dorota Szewczyk) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
31 marca 2025 12:18 (Dorota Szewczyk) - Aktualizacja deklaracji dostępności.